«قوانین و مقررات»

 

کاربر گرامی؛ ضمن سپاس از انتخاب سرویس سینما مینما لازم است پیش از خرید مورد نظر و تماشای فیلم، سریال و تئاتر، توافقنامه و قوانین ذیل را مطالعه فرمایید، سینما مینما سرویس خود را تحت شرایط و مقررات این توافقنامه در اختیار شما می گذارد و شما به عنوان کاربران این سرویس ملزم به رعایت مفاد مذکور در این توافقنامه که ممکن است در آینده تغییر یابد، هستید.

این سرویس با نام تجاری “سینما مینما” ثبت گردیده است و از حق کپی رایت برخوردار است. اگر در سایت های دیگر با موارد نقض کپی رایت سینما مینما مواجه شدید، لطفا آن را به سرویس پشتیبانی « سینما مینما» به آدرس ایمیل support [at] cinemaminema [dot] com زیر اطلاع دهید.

تمامی محتواهای ارایه شده در سرویس سینما مینما در چارچوب قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد.

تعداد محتواهایی که کاربران با خرید اشتراک به آنها دسترسی پیدا می کنند ممکن است پیش از پایان مدت اعتبار اشتراک، تغییر یافته و فیلم ها یا سریال هایی به مجموع محتواها اضافه یا از آن حذف گردد. همچنین ممکن است با تغییر مکان جغرافیایی خود به سایر کشورها، دسترسی به تعدادی از محتواها که اجازه نشر در خارج از کشور ندارند را از دست بدهید.

اعمال غیر قانونی و مغایر با قوانین موضوعه جمهوری اسلامی ایران به هر نحو ممکن ممنوع است.

سینما مینما این حق را دارد که در صورت نیاز تغییراتی در قوانین ایجاد کرده یا مانع دسترسی به بعضی از قسمت های سرویس یا همه سرویس بطور موقت یا دائمی شود.

سینما مینما با داشتن تنوع محتوایی این اختیار را به کاربر داده است تا خود طبق علایق و سلایق شخصی و اجتماعی خود، فیلم مورد نظر خود را تماشا نماید، ما هیچ تضمینی بر اعتبار آنها و تاثیر مثبت یا منفی آنها بر مخاطب نخواهیم داشت.

ممکن است در آینده تغییراتی در این توافقنامه ایجاد شود که شامل نه محدود به حذف یا اضافه کردن مطالب و قوانینی به آن است که بلافاصله از نظر مسئولان سرویس لازم الاجراست. لذا کاربر موظف به مرور قوانین طی استفاده از سرویس سینما مینما است تا از تغییرات احتمالی آن آگاه گردد. این تغیرات در شبکه های اجتماعی سینما مینما به اطلاع کاربران خواهد رسید.

در قسمت مربوط به نظرات کاربران، انتشار مطالب خلاف یا نقض کننده قوانین جمهوری اسلامی ایران، مضر، تهدید کننده، توهین آمیز، غیر اخلاقی، افترا آمیز و مبتذل و همچنین مطالبی که به نژاد، گروه یا دسته خاصی از مردم توهین کند، ممنوع است در قسمت مربوط به نظرات کاربران، قرار دادن لینک هایی به سایت های غیر قانونی، غیر اخلاقی یا مبتذل و همینطور سایت هایی که به هر نحو مناسبات فرهنگی، اخلاقی، عرفی یا قانونی جامعه را زیر پا می گذارند یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران مغایرند، ممنوع است.

هر کاربر در سینما مینما حق ایجاد یک نام کاربری را دارد و ایجاد چند نام کاربری برای یک نفر جهت استفاده بیشتر از تسهیلاتی که برخی اوقات توسط سینما مینما در اختیار کاربران قرار می گیرد، ممنوع است. همچنین کاربران سینما مینما حق واگذاری نام کاربری خود به فرد دیگر و یا استفاده از نام کاربری فرد دیگر را ندارند.

محتواهای موجود توسط یک تهیه‌کننده یا شرکت تولیدی فیلم تهیه شده است. سینما مینما تنها یک بستر نمایش این محتواها بوده و نقشی در تولید آنها نداشته، از اینرو مسئولیتی در قبال محتوای ارائه شده ندارد.

درصورت بروز شرایط فورس ماژور (مانند سیل، زلزله، بلایای طبیعی و…) و پیش آمدهای خارج از کنترل سینما مینماکه منجر به قطع سرویس و ارائه خدمات شود، تا زمان برطرف شدن مشکل، این قرارداد معلق خواهد شد.

این توافقنامه مشروعیت و اعتبار خود را از قوانین حاکم بر جمهوری اسلامی ایران کسب می کند.

>