«حریم خصوصی»

در این بخش به کاربران توضیح خواهیم داد که از ایشان چه اطلاعاتی جمع آوری می شود و سینما مینما با این اطلاعات چگونه برخورد خواهد کرد. شایان ذکر است که سینما مینما همواره اصول محرمانگی را در مورد اطلاعات شخصی کاربر را رعایت کرده و از این اطلاعات به نحو احسن محافظت می نماید. سینما مینما اطلاعات شخصی کاربران را در اختیار اشخاص ثالث قرار نخواهد داد. البته به استثنای مواردی که به موجب قانون موظف به انجام این کار باشد. چنانچه این اطلاعات به صورت غیر عمد یا بدون اطلاع و رضایت ما در دسترس شخص ثالثی قرار گیرد، سینما مینما مسئولیتی نخواهد داشت.

اطلاعاتی که شما در اختیار سینما مینما قرار می دهید بدینگونه است که در فرآیند ثبت نام، اطلاعات مربوط به کاربر شامل نام و نام خانوادگی، آدرس ایمیل و شماره تلفن همراه دریافت می گردد و در پایان ایمیلی جهت احراز هویت کاربر به آدرس ایمیل اعلام شده از طرف وی فرستاده می شود. در صورت ثبت نام، با استفاده از نام کاربری در سینما مینما اطلاعاتی از قبیل “فیلم های خریداری شده”، “ویرایش مشخصات”، “فیلم های دیده شده” و “سوابق پرداخت” نمایش داده می شوند. در قسمت ویرایش مشخصات، کاربر قادر است تا در صورت تمایل، اطلاعاتی نظیر “نام(به فارسی)”، “شماره تلفن همراه”، “نام کاربری” و “ایمیل” را به روز رسانی کند.

سینما مینما اطلاعاتی که از حساب کاربران به طور خودکار بدست می آورد جهت تحلیل، بررسی و شخصی سازی خدمات خود و ارائه پیشنهادات ویژه ی نزدیک تر به سلیقه کاربران استفاده خواهد کرد. این اطلاعات به سینما مینما کمک می کند تا سرویس خود را بهبود بخشیده و محتوای مرتبط تری با علایق هر کاربر به ایشان ارایه کند.

سینما مینما این اختیار را دارد، هنگام پخش فیلم به فراخور زمان و محتوا، برای کاربر تبلیغ نمایش دهد.

سینما مینما جهت ارائه بهتر سرویس خود و اطلاع رسانی در خصوص طرح های ویژه و پیشنهاد تماشای فیلم های جدید و …، ممکن است از طریق ایمیل یا شماره تلفن همراه ثبت شده، اقدام به ارسال اطلاعاتی برای کاربران نماید. شما همواره می توانید با کلیک کردن بر روی دکمه لغو اشتراک در انتهای ایمیلهای اطلاع رسانی آنها را غیرفعال کنید.

>